Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Sierpień, 2011

Sobota, 27 sierpnia 2011

Nocne Manewry Żabnik

Kolejne fajne Nocne Manewry na których miałem przyjemność pojeździć ze znajomymi naszego Jaworznickiego Forum Rowerowego. Niestety, pogoda trochę pozmieniała nam plany i to na tyle, abym zwątpił że ktokolwiek przyjedzie. Jednak kilka osób się zjawiło za co szacun. Sezon 2011 powoli zaczyna się kończyć i niestety takie wypady muszą zaczekać do wiosny.

Trasa: Dokładnego opisu nie podam bo nawet nie pamiętam, w każdym bądź razie najpierw Żabnik w Ciężkowicach, następnie Sosina. (~30km)

Sobota, 20 sierpnia 2011

Enduro Trophy Brenna

Czwarta edycja Enduro Trophy odbyła się w Brennej. Trasa wiodła znajomymi terenami Beskidu Śląskiego, oesy były praktycznie takie sam jak w ubiegłych latach. Na miejscu pojawiłem się w piątek, oczywiście z zamiarem przejechania jakiejś trasy. Ostatecznie wybraliśmy się z Arturem, Pawłem i jeszcze z paroma innymi osobami, oznakować piąty oes. Pech chciał, że złamał mi się do reszty mój pęknięty Elixir, jednak pomoc kolegów i zipów pozwoliła przywrócić go do życia. Miałem dużo szczęścia, ponieważ dzień po wyścigu wyjechałem z klatki i nagle zipy puściły co spowodował brak przedniego hamulca. Wtedy przypomniałem sobie jak jechałem na zjazdach i gdyby na którymś z nich to się stało, był bym w tarapatach. Zdjęć niestety nie mam tym razem dopadło mnie lenistwo i aparat wyciągałem tylko dwa razy. Za to mogę polecić świetną relację Foxia

Dodaje również filmik na którym widać jak z Arturem trawersujemy fragment pomiędzy trzecim i czwartym oesem - www.youtube.com/watch?v=SHxRZ6uzbeA&feature=related

Trasa: Mapka z trasą wyścigu (42km)

Piątek, 12 sierpnia 2011

Trzy kolory Międzybrodzia

Chcąc wykorzystać końcówkę urlopu, postanowiłem w ostatniej chwili wybrać się jeszcze w góry. Po trzydniowej wyprawie w Żywieckim, nie mogłem wysiedzieć w domu. Dzień wcześniej oddałem koło na serwisu, jednak rano kolejnego dnia wstałem spakowałem się pojechałem po koło. Niestety nie zrobione, ale wziąłem je z powrotem. Pod sklepem szybko złożyłem rower, podjechałem jeszcze do spożywczego po jakiś prowiant i w drogę. Na tej wycieczce obowiązywały trzy kolory szlaków zielonego, czerwonego i niebieskiego. Polecam tylko dwa ostanie szlaki, zielony jak jechać to tylko w stronę Porąbki.

Porąbka – zielony – Przeł. Bukowska – zielony – przł. Targanicka – zielony – Błasiakówka – czerwony – przeł. Szeroka – czerwony – Kocierz – czerwony – przeł. Przysłop Cisowy – niebieski – przł. Cisowa – niebieski – Jaworzyna – niebieski – Tresna – asfalt - Porąbka (35km)

Sobota, 6 sierpnia 2011

Żywiecka kraina w trzy dni

Na taką wyprawę czekałem cały rok. Trzydniowe wyprawy to dla mnie najważniejsze wypady w sezonie i to właśnie podczas takich okazji można sprawdzić swoje postępy i umiejętności. Beskid Żywiecki od przeł. Krowiarki do Zwardonia szlakami granicznymi przejechaliśmy w trzy dni, co w tamtym roku było niewykonalne. Dodatkowo udało nam się zaliczyć Babią Górę o której marzyłem już od bardzo dawna i trzeba przyznać jest to niezwykła kraina. Zdjęcia może chociaż trochę przybliżą wam co przeżyliśmy, jednak pewnych rzeczy nie da się opisać taką przygodę trzeba przeżyć samemu.
Polecam jeszcze relacje Foxia

Trasa
Dzień 1: Przeł. Krowiarki - Babia Góra 1725m – Mała Babia Góra – Przeł. Jałowiecka Płd. - Przeł. Jałowiecka Płn.- Mędralowa – Mędralowa Zachodnia – Przeł. Głuchaczki – Przeł. Półgórska – Beskid Korbielowski – Student – Przeł. Glinne – Hala Miziowa (34km)
Dzień 2: Hala Miziowa – Muńczolik – Palenica – Trzy Kopce – Przeł. Bory Orawskie – Wilczy Groń – Wielki Groń – Gruba Buczyna – Krawców Wierch – Jaworzyna – Przeł. Glinka – Magura – Solisko – Smerków Mł. – Kaniówka – Rezerwat Oszast – Przeł. Pański Kamień – Beskid Bednarów – Bukowina – Świtkowa – Przeł. Przysłop – Hala Rycerzowa (35km)
Dzień 3: Hala Rycerzowa – Przeł. Halna – Przeł. Przegibek – Kikula – Abramów – Hala Śrubita – Przł. Pod Orłem – Mała Racza – Wielka Racza – Obłaz – Magura – Kikula – Beskid Graniczny – Przeł. Graniczne – Skalanka – Zwardoń (32km)

Suma km: 101 km., Suma przewyższeń: 4040m.

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu