Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Sobota, 6 sierpnia 2011

Żywiecka kraina w trzy dni

Na taką wyprawę czekałem cały rok. Trzydniowe wyprawy to dla mnie najważniejsze wypady w sezonie i to właśnie podczas takich okazji można sprawdzić swoje postępy i umiejętności. Beskid Żywiecki od przeł. Krowiarki do Zwardonia szlakami granicznymi przejechaliśmy w trzy dni, co w tamtym roku było niewykonalne. Dodatkowo udało nam się zaliczyć Babią Górę o której marzyłem już od bardzo dawna i trzeba przyznać jest to niezwykła kraina. Zdjęcia może chociaż trochę przybliżą wam co przeżyliśmy, jednak pewnych rzeczy nie da się opisać taką przygodę trzeba przeżyć samemu.
Polecam jeszcze relacje Foxia

Trasa
Dzień 1: Przeł. Krowiarki - Babia Góra 1725m – Mała Babia Góra – Przeł. Jałowiecka Płd. - Przeł. Jałowiecka Płn.- Mędralowa – Mędralowa Zachodnia – Przeł. Głuchaczki – Przeł. Półgórska – Beskid Korbielowski – Student – Przeł. Glinne – Hala Miziowa (34km)
Dzień 2: Hala Miziowa – Muńczolik – Palenica – Trzy Kopce – Przeł. Bory Orawskie – Wilczy Groń – Wielki Groń – Gruba Buczyna – Krawców Wierch – Jaworzyna – Przeł. Glinka – Magura – Solisko – Smerków Mł. – Kaniówka – Rezerwat Oszast – Przeł. Pański Kamień – Beskid Bednarów – Bukowina – Świtkowa – Przeł. Przysłop – Hala Rycerzowa (35km)
Dzień 3: Hala Rycerzowa – Przeł. Halna – Przeł. Przegibek – Kikula – Abramów – Hala Śrubita – Przł. Pod Orłem – Mała Racza – Wielka Racza – Obłaz – Magura – Kikula – Beskid Graniczny – Przeł. Graniczne – Skalanka – Zwardoń (32km)

Suma km: 101 km., Suma przewyższeń: 4040m.

mrozin
| 08:36 czwartek, 18 sierpnia 2011 | linkuj Kurna, kosmiczna ta wasza wyprawa! świetne foty jak i cała relacja. pozdr.
arturo | 20:50 poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | linkuj Wspaniała przygoda i świetne zdjęcia! Aż miło się czyta. Szacun za przejechanie trasy do końca! Pozdrawiam!
funio
| 18:56 poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | linkuj Pięknie!!!:)))
piofci
| 07:51 poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | linkuj Świetna relacja;) Widoki niesamowite..a gratuluję przede wszystkim tej satysfakcji na samym końcu:)
k4r3l
| 07:16 poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | linkuj czytałem juz u Foxia relację, ale z chęcią pooglądam i poczytam jeszcze raz ;)
nemo
| 05:35 poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | linkuj Na Krowiarkach byliśmy około 6:00 na Babiej około 9:00.
bardakon
| 05:09 poniedziałek, 15 sierpnia 2011 | linkuj A Babia zaliczyliscie pod odlona nocy czy na bezczela?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa jeszc

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu