Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Sobota, 20 sierpnia 2011

Enduro Trophy Brenna

Czwarta edycja Enduro Trophy odbyła się w Brennej. Trasa wiodła znajomymi terenami Beskidu Śląskiego, oesy były praktycznie takie sam jak w ubiegłych latach. Na miejscu pojawiłem się w piątek, oczywiście z zamiarem przejechania jakiejś trasy. Ostatecznie wybraliśmy się z Arturem, Pawłem i jeszcze z paroma innymi osobami, oznakować piąty oes. Pech chciał, że złamał mi się do reszty mój pęknięty Elixir, jednak pomoc kolegów i zipów pozwoliła przywrócić go do życia. Miałem dużo szczęścia, ponieważ dzień po wyścigu wyjechałem z klatki i nagle zipy puściły co spowodował brak przedniego hamulca. Wtedy przypomniałem sobie jak jechałem na zjazdach i gdyby na którymś z nich to się stało, był bym w tarapatach. Zdjęć niestety nie mam tym razem dopadło mnie lenistwo i aparat wyciągałem tylko dwa razy. Za to mogę polecić świetną relację Foxia

Dodaje również filmik na którym widać jak z Arturem trawersujemy fragment pomiędzy trzecim i czwartym oesem - www.youtube.com/watch?v=SHxRZ6uzbeA&feature=related

Trasa: Mapka z trasą wyścigu (42km)