Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Piątek, 12 sierpnia 2011

Trzy kolory Międzybrodzia

Chcąc wykorzystać końcówkę urlopu, postanowiłem w ostatniej chwili wybrać się jeszcze w góry. Po trzydniowej wyprawie w Żywieckim, nie mogłem wysiedzieć w domu. Dzień wcześniej oddałem koło na serwisu, jednak rano kolejnego dnia wstałem spakowałem się pojechałem po koło. Niestety nie zrobione, ale wziąłem je z powrotem. Pod sklepem szybko złożyłem rower, podjechałem jeszcze do spożywczego po jakiś prowiant i w drogę. Na tej wycieczce obowiązywały trzy kolory szlaków zielonego, czerwonego i niebieskiego. Polecam tylko dwa ostanie szlaki, zielony jak jechać to tylko w stronę Porąbki.

Porąbka – zielony – Przeł. Bukowska – zielony – przł. Targanicka – zielony – Błasiakówka – czerwony – przeł. Szeroka – czerwony – Kocierz – czerwony – przeł. Przysłop Cisowy – niebieski – przł. Cisowa – niebieski – Jaworzyna – niebieski – Tresna – asfalt - Porąbka (35km)

k4r3l
| 20:08 poniedziałek, 29 sierpnia 2011 | linkuj noo kurcze, trochę z tym zielonym nie wyszło, bo oczywiście w drugą stronę jest zajebiaszczy, ale będziesz miał przynajmniej pretekst, żeby tam wrócić. za to odbiłeś sobie na niebieskim przez Jawrozyne - miodzio, choć dla enduro pewnie zbyt lajtowy :)) pozdro!
nemo
| 19:53 poniedziałek, 29 sierpnia 2011 | linkuj Jak dla mnie to ze Skrzycznego jest najlepszy widok na jezioro Żywieckie. W Beskidzie Małym zawsze coś zasłania całe jezioro.
piofci
| 09:41 poniedziałek, 29 sierpnia 2011 | linkuj Zajebiste są te beskidzkie jeziora;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dluja

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu