Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Wtorek, 1 maja 2012

Klęska pod Karkoszczanką

Nadszedł czas na nadrabianie zaległości. Niestety, moje relacje zatrzymały się w kwietniu i od tamtej pory moja strona nie wskazywała by cokolwiek się działo. A jednak, było kilka wypadów i w niedługim czasie zrelacjonuje resztę. Tym czasem wspomnę o pierwszo-majowym wypadzie z Arturem do Brennej. Pomimo że dzień wcześniej struł się wodą ze studni, którą dostał na trasie to pojechał – za co szacunek.
Zatrzymaliśmy się pod Big Parkiem skąd ruszyliśmy na Błatnią. Stamtąd dalej w kierunku Karkoszczanki, po drodze znaleźliśmy początek jednego z oesów, który był na Enduro Trophy. Wjeżdżając w niego popełniliśmy duży błąd, ponieważ szlak był zniszczony przez ścinkę drzew. Dodatkowo zryty i pozarastany, a przedzieranie się przez niego tak nas wykończyło że dotarliśmy tylko do Karkoszczanki na której zjedliśmy obiad w towarzystwie dwóch innych kolarzy. Nie mieliśmy już sił na dalszą drogę. Nędzne 20km, ale ważne że w górach i chociaż jedna góra podjechana. Ogólnie to szału nie ma. :)

nemo
| 18:52 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Mnie z tytułem to bardziej chodziło o kilometry, niż o krajobraz. ;)
k4r3l
| 12:37 niedziela, 5 sierpnia 2012 | linkuj Tytuł sugeruje jakoby tam jakaś bitwa była, a to raptem kilka poprzewracanych drzew, hehe.
nemo
| 20:17 piątek, 3 sierpnia 2012 | linkuj Funio tam było tyle powalonych drzew że to chyba najwygodniejszy i najbezpieczniejszy sposób na przedzieranie się. ;) Co do jazdy nie bój żaby, nadgonię. ;)
funio
| 20:10 piątek, 3 sierpnia 2012 | linkuj No faktycznie opieprzasz się w tym roku...,a to że się ożeniłeś wcale Ciebie nie tłumaczy, aby tak mało jeździć.Wręcz przeciwnie,uciekaj z domu jak najczęściej,po paru latach zrozumiesz o co chodzi...:)))

Nadal nie mogę zrozumieć czemu ludzie noszą rowery na plecach...:)
Fajne foty,pozdro!:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wskie

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu