Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Niedziela, 29 kwietnia 2012

Zaginiony pierścień

Trzy wypady w Beskidy, z takimi planami rozpocząłem majówkę. Były pewne ograniczenia czasowe spowodowane remontem mieszkania, ale starałem się wszystko jakoś zgrać. Zaplanowałem sobie dwa średnie wypady w pierwszą i drugą niedziele majówki, oraz większy wypad w świąteczny wtorek.
Tym razem nie dałem rady poświęcić całego dnia na wypad, a informacja o całodniowym wypadzie ekipy z Bielska do której chętnie bym dołączył tym bardziej że byli tam znajomi, tylko mnie zasmuciła.
Zdecydowałem że zrobię zaplanowaną trasę sam i nie żałuję bo nie obyło się bez przygód. Jedną z nich było pozostawienie tytułowego pierścienia na stole przed Schroniskiem na Magurce Wilkowickiej, co się działo dokładnie tego się dowiecie z galerii ...

Trasa: Międzybrodzie Bialskie - Rogacz - Magurka Wilkowica - Przegibek - Gaiki - Hrobacza Łąka - Beskid Bialski - Magurka Wilkowicka - Beskid Bialski (~38km)

murthago
| 09:59 poniedziałek, 4 czerwca 2012 | linkuj Te Twoje zdjęcia zawsze są super :) no i muszę się kiedyś wybrać w podobne tereny bo jak patrze na te widoki to aż coś się robi :D
Janusz507
| 17:27 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj Wypad pełen przygód :) Fajna jaszczurka.
Borat | 14:36 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj Miałem już Cie chwalić....mówię złapał jaszczurkę więc kondycja musi być super i pewnie brzuch już nie przeszkadza :D (stres przed impreza - i człowiek chudnie ;) )......a tu nagle trzask i po korbie :D...czyli po staremu :D POZDRAWIAM NEMO
vanhelsing
| 10:04 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Jak zwykle prawie każda wycieczka ze słowami " wyrwałem, zgniotłem, przemieliłem " :D Enduro... ;P
funio
| 07:47 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Zawsze to piszę jak wpadam na Twój blog.
Świetne foty!
Co tam dst,co tam trudy podjazdów,co tam uszkodzony rower...
Szacunek za złapanie jaszczurki!!!:)))
k4r3l
| 18:00 niedziela, 6 maja 2012 | linkuj sporo przygód jak na taki krótki dystans :) Beskid Mały w taką pogodę jest świetny!
piofci
| 17:14 niedziela, 6 maja 2012 | linkuj zmiotłeś tymi zdjęciami..;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa namii

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu