Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Niedziela, 22 kwietnia 2012

Początek na Kocierskiej

W ubiegłym roku Beskid Mały bardzo mi się spodobał z kilku powodów. Przede wszystkim jest blisko, zaledwie godzinka jazdy samochodem. Po drugie, posiada jeziora które z góry wyglądają bajecznie. Po trzecie, można zrobić szybką trasę kiedy ma się niewiele czasu.
Tym razem sezon otwarliśmy razem z Lamą i Robertem na przeł. Kocierskiej. Pogoda rano była idealna, jednak po południu zaczęła się psuć. Trasa może nie powala, ale na rozpoczęcie wystarczy no ale najważniejsze że w końcu góry. Nie mogłem już wytrzymać bez gór, żadna inna jazda na rowerze nie daje mi takiej satysfakcji.:)

Przeł. Kocierska – Kiczora – Potrójna – Łamana Skała – Młoda Hora – Gibasówka – Kucówki – Śeieszków Groń – Kocierz Rychwałdzki – Błasiakówka – Przł. Kocierska (~24km)

funio
| 15:47 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Nie na ch...,tylko na głowę!:))
nemo
| 08:05 niedziela, 6 maja 2012 | linkuj Foxiu ja mu nawet chciałem dać za darmo, ale jego odpowiedź to "Na chu... mi cary". ;)
foxiu
| 21:19 sobota, 5 maja 2012 | linkuj wszystko fajnie, ale kupcie Lamie kask... albo zasadzajcie kopa w dupe na każdym wypadzie na którym będzie bez kasku... ;)
nemo
| 05:28 sobota, 5 maja 2012 | linkuj Funio endurowiec, czy endurak jakoś tak. ;)
funio
| 21:37 piątek, 4 maja 2012 | linkuj Powiem wszystkim żeby zajrzeli na Twój blog bo warto,foty jak zwykle genialne:)
Jak widać Kocierska to mekka szosowców i endurowców...,no bo jak Ciebie określić?:))
k4r3l
| 08:56 czwartek, 3 maja 2012 | linkuj koko koko wypad spoko :D no a tak serio to nie spodziewałem się jeszcze w B. Małym śniegu. Chociaż te rejony są faktycznie osłonięte przed słońcem...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cztwa

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu