Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Okruchy gór

Kiedy w górach zalega jeszcze śnieg, dobrą alternatywą są niektóre tereny na Jurze. Jacek i Artur pokazali mi naprawdę świetne miejscówki, gdzie można całkiem fajnie pośmigać. Z Jurą jest jak z tortem, gdy jeszcze nie pora na pokrojenie, podkradamy okruszki.
Gdy tam byłem na myśl przychodziło mi, że te tereny są właśnie jak okruszki gór po które sięgamy do chwili, aż zima nie odmrozi Beskidów. Porównanie może niezbyt trafne, ale to pierwsze co mi przyszło na myśl kiedy tam byłem. Korbami wesoło kręciliśmy przez 50km.

Zapraszam również do galerii Artura

piofci
| 21:18 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj super zdjęcia z tych wąwozów;) Jura jest przepiękna, w ostatnią sobotę byłem dokładnie w tym samym miejscu w Smoleniu:)
funio
| 15:00 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj Ho,ho!-jaki tytuł...
No i ten wpis,tort,okruchy...,romantyczny się robisz:)
A tu zwykła rowerowa wyjebka!
Fajne foty,jak zwykle,no i tak dobrze że coś wpisałeś..po dwóch tygodniach..;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ktnie

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu