Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Niedziela, 20 listopada 2011

Zakończenie na Skrzycznym

Z góry chciałem przeprosić czytelników jak i również towarzyszy mojej ostatniej górskiej wycieczki przed zimą, za tak długą zwłokę z relacją, ale jak to mówią „lepiej późno niż wcale”. Tym razem towarzyszyło mi dwóch nowych riderów Irek i Śmitek. Tego drugiego może kojarzycie z ostatnich Nocnych Manewrów.
Tradycyjnie sezon w górach kończyłem na Skrzycznym z ta różnicą, że tym razem postanowiłem dostać się tam za pomocą własnych nóg wydeptują ścieżkę na zielonym szlaku. Było warto, a dlaczego przekonajcie się sami, zapraszam do galerii. :D

Trasa: Szczyrk - Skrzyczne - Małe Skrzyczne - Malinowska Skała - Zielony Kopierc - Malinowska Skała - Malinów - Szczyrk (~25km)

majkelb1979
| 17:35 poniedziałek, 27 lutego 2012 | linkuj Wyjazd super, foty również
smitek
| 20:32 poniedziałek, 13 lutego 2012 | linkuj mmmm wycieczka rewelka a i do tego jeszcze lepsza pogoda w jeszcze lepszym towarzystwie :D

vanhelsing
| 21:20 czwartek, 9 lutego 2012 | linkuj Ta mgła i nisko zawieszone słońce w połączeniu z górami - zdjęcia wyszło zajebiste ! :)
funio
| 17:53 poniedziałek, 6 lutego 2012 | linkuj No Damian,normalnie to nie zaglądam na blogi bikerów którzy mało kręcą,ale Ty jesteś wyjątkiem,dla tych fotek warto.Piękne!:))
foxiu
| 12:33 niedziela, 5 lutego 2012 | linkuj ej chopy, najlepszym zjazdem w Beskidzie Śląskim do góry żeście się pchali? ;)

A "najlepsza fota w sezonie" faktycznie robi wrażenie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa accza

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu