Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Niedziela, 16 października 2011

Śladami Enduro Trophy

Do ostatniej chwili nie byłem pewny, czy ten wypad to dobry pomysł. Nigdy nie byłem w górach na rowerze przy minusowej temperaturze i różnie mogło się to skończyć dla mojego zdrowia. Jednak wybraliśmy i było bardzo fajnie z minuty na minutę temperatura się podnosiła, a doświadczenie w górach pomogło mi ubrać się optymalnie na wypad w temperaturze poniżej zera. Jak widać nawet ona nie jest w stanie nas powstrzymać i udało nam się zrealizować jeden z najważniejszych celów tego dnia mianowicie zjechać harcerskim szlakiem z Błatniej. Tym razem wybrałem się z Arturem trasą opisaną poniżej.

Olszówka Górna - Szyndzielnia - Klimczok - Stołów - Błatnia -(harcerskim z okolic Błątniej)- Grabka - Siodło pod przykrą - Przykra - Kopany - Wapienica Górna - Olszówka Górna (~27km)

funio
| 19:55 niedziela, 11 grudnia 2011 | linkuj Fajne fotki,trochę spóźniony wpis.Pozdro!:)
k4r3l
| 19:29 sobota, 10 grudnia 2011 | linkuj emejzing! a ja pluję sobie w brodę, że w tym roku nie udało mi się być ani razu na Szyndzielni, Klimczoku i Błatniej... szczególnie tej ostatniej mi szkoda. pozdrawiam!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa cyowe

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu