Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Niedziela, 2 października 2011

Ciasteczkowa wyprawa

Wyprawa miała być o wiele dłuższa w planach był m.in. Leskowiec, Łamana Skała i przł. Kocierska. Niestety często bywa tak, że początek trasy okazuje się zbyt ciężki, albo odzywa się w nas lenistwo. Z wyprawy wróciliśmy przynajmniej pojedzeni. ;) Co do zielonego szlaku to nie był tragiczny, ale jeżeli macie jakąś inną opcję trasy to wybierzcie tą drugą.

Trasa: Andrychów –Wapienica – Gancarz – przł. Pod Gancarzem – Góa Jana Pawłą II, powrót tą samą trasą. (~27km)

funio
| 08:34 środa, 23 listopada 2011 | linkuj Na Leskowiec spróbuję w tym roku;)
nemo
| 21:24 poniedziałek, 21 listopada 2011 | linkuj Karel tak jak pisałem wypad nam się mocno skrócił, a w góry zawsze warto jechać. ;)
k4r3l | 22:35 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj ten zielony jest fajny, bo dość urozmaicony (te korzonki na początku, albo ściana na końcu:), ale nie oferuje za dużo widoków. podziwiam, że chciało Wam się tu kulać na raptem 27 kilosów :)
vanhelsing
| 22:04 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Uuu, przerzutka, skąd ja to znam :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejl

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu