Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Sobota, 30 lipca 2011

Międzybrodzie Żywieckie

Trzeci raz wybrałem się w Beskid Mały, ale pierwszy raz na tą stronę po której jest góra Żar 761m n.p.m. Trasa chociaż krótka, bo po terenie liczyła tylko 27km, to jednak jestem z niej zadowolony. Szczególnie podobał mi się zjazd z Kocierzy w kierunku przełęczy Błasiakowej. Również mogę polecić szlak czerwony z przełęczy Przysłop Cisowy w kierunku góry Żar. Warunki był dość dobre mało błota, chwilę popadał lekko deszczyk. Jedynie wiatr trochę dał się we znaki. W tym sezonie na pewno wybiorę się jeszcze w tamte tereny, jeziora widoczne ze szczytów gór to jeden z najładniejszych widoków w górach.

Trasa: Czernichów Tresna – niebieski – Kościelec 736m. – niebieski – Jaworzyna 864m. – niebieski – przeł. Przysłop Cisowy – czerwony – Kocierz 879m. - czerwony – Beskid 759m. – czerwony – przeł. Błasiakowa – czerwony - Beskid 759m. – czerwony – Kocierz 879m. - przeł. Przysłop Cisowy – czerwony – Kiczera 831m. – Żar 761m. – czerwony – Porąbka – asfalt - Czernichów Tresna (~35km)

Janusz507
| 15:10 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj Piękny wypadzik :)
funio
| 10:18 wtorek, 2 sierpnia 2011 | linkuj Ładnie ładniej coraz ładniej:)
nemo
| 17:45 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj Dobre warunki pogodowe to wiadomo podstawa, aby widoki były najlepsze. Chciałem tylko zaznaczyć, że tamten widok był dla mnie najładniejszy co nie oznacza że wszyscy muszą tak uważać, każdy ma inne oczekiwania co do gór. ;)
k4r3l | 17:20 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj wiadomo, tylko na dobrą widoczność trzeba trafić :) p.s.nie będziemy się przecież licytować :)
| 16:58 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj Ja twierdzę że najładniejszy widok w górach jest ze Skrzycznego na Jezioro Żywieckie nie widziałem piękniejszego widoku.
k4r3l
| 14:06 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj zgadzam się z Mariuszem - jak go pierwszy raz zobaczyłem oniemiałem ;)

Nemo, co do trasy to zdecydowanie opcja w stronę Żaru ciekawsza (przewaga zjazdów) - myślę, że enduro ładnie by połykało te kamole :)
marusia
| 09:15 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj A ja twierdzę, że widok jeziora na szczycie Góry Żar -to jeden z najładniejszych widoków w górach :)
nemo
| 22:19 niedziela, 31 lipca 2011 | linkuj W planach miałem jechać właśnie w okolice Leskowca, ale zmieniłem trasę. Pewnie jakbym cię spotkał na trasie nie wiedział bym nawet, że to ty. :D
k4r3l | 20:46 niedziela, 31 lipca 2011 | linkuj no to się musieliśmy gdzieś po drodze rozminąć, też cisnęliśmy z ekipa czerwonym - od Leskowca po Żar ;) faktycznie błotka sporo, ale frajda też była :) pozdro!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sobie

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu