Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Niedziela, 24 lipca 2011

Zamek w Bydlinie

Bardzo długo już planowałem wybrać się na Jure i posmakować tamtejszych szlaków. Na początek mała trasa do Bydlina czerwonym szlakiem od Olkusz. Chciałem jechać, aż do Ryczowa jednak zdjęcia mnie tak pochłaniały, że nie było szans zrobić taką trasę w zaplanowanym czasie. Odcinek pomiędzy zamkiem w Rabsztynie, a Golczowicami polecam szczególnie. Najbardziej jednak Januszkową Górę która jest wspaniała, bardzo ciekawe miejsce. Teraz wiem że na pewno większość wypadów w najbliższym okresie będzie w tamtych rejonach.

Trasa: Olkusz – czerwony – Jaroszowiec – czerwony – Golczowice – czerwony – Cieślin – czerwony - Bydlin – czerwony – Cieślin - czerwony – Golczowice – czerwny – Jaroszowiec – czerwony – Olkusz (48km)

arturo | 20:37 poniedziałek, 1 sierpnia 2011 | linkuj Świetna wycieczka! Jura ma swój urok, szczególnie miejsca takie jak Januszkowa Góra. Dawno nie jeździłem w tamtych okolicach, przydałoby się odświeżyć pamięć :)
piofci
| 12:13 niedziela, 31 lipca 2011 | linkuj Oglądając te fotki trzeba przyznać, że mamy szczęście mając takie okolice...;)
funio
| 04:52 sobota, 30 lipca 2011 | linkuj Fajne foty:))
lukejawo
| 21:59 piątek, 29 lipca 2011 | linkuj no no, niezła przejażdżka ;) nie wiem, czy chciało by mi się tak samemu jechać.. :)
Janusz507
| 13:43 piątek, 29 lipca 2011 | linkuj Super wypadzik :)
murthago
| 11:05 piątek, 29 lipca 2011 | linkuj Super trasa , idealne klimaty jak dla mnie :) a co do nocnych manewrów to super by tam było

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emkre

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu