Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Piątek, 15 lipca 2011

Nocne Manewry Rabsztyn

Trzecia edycja Nocnych Manewrów planowana już od roku, w końcu się odbyła. Pogoda ulitowała się nad nami dopiero, późnym popołudniem. Pomimo tego, że noc była chłodna stawiło się, aż jedenaście osób łącznie ze mną. Wątpiłem, że przyjedzie więcej jak pięć osób, widząc taką ekipę byłem mile zaskoczony.
Pod halą wspólne zdjęcie, odkorkowanie butelki i około 22:20 ruszyliśmy w drogę. Praktycznie cała trasa wiodła terenami przez lasy, łąki, asfaltem sporadycznie.

Skład: Nedvet, Murthago, Szwagier, Luke, Ania, Ewa, Funio, Janosik, Nemo, Kumay, Robert – dwóch ostatnich po godzinie jazdy musieli wracać.

Trasa: Jaworzno centrum – polami do Ciężkowic, a następnie do Bukowna – żółty szlak pieszy – Olkusz – asfaltem Rabsztyn Zamek – czerwony szlakiem – Olkusz – Bukowno – żółty i niebieski – Jaworzno (~85km)

nemo
| 18:05 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj Miasto powoli, ale sukcesywnie nad nim pracuje. Na początku roku rozmawiałem z gościem, który sprzedawał bilety wejściowe na zamek w cenie 1zł, pieniądze oczywiście idą na rozbudowę zamku plus środki od miasta. W wierzy z czerwonym dachem na parterze, jest makieta zamku z czasów świetności. Na pierwszym piętrze, jest ścianka do której można włożyć głowę i od przodu widać siebie jako np. chłopa ze średniowiecza. ;)
marusia
| 16:10 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj Zdjęcia o świcie -piekne. Nie wiedziałem, że zamek w Rabsztynie jest odbudowywany. Prezentuje się ciekawie.
foxiu
| 23:13 środa, 20 lipca 2011 | linkuj daliście czadu :) A poranne zdjęcia zamku i okolic - obłęd :)
nemo
| 21:13 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj @ Nedvet
Twoje fotki też mi się bardzo podobają szczególnie 2 i 10. :)
@ Janusz
Jasne że można się tam wybrać jakaś line załatwić w razie czego i można jechać.
@ Funio
Co masz na myśli pisząc - podkręcać ? :P
Janusz507
| 13:54 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj Wypadzik się udał ,fotki rewelka.Czytałem o tej Jaskini Januszkowa Szczelina,trzeba będzie tam zaglądnąć :)
nedvet
| 07:23 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj Bedę nudny ale musze to napisać - super zdjęcia Nemo! Jeszcze raz, dzięki za organizacje super wypadu!:)
funio
| 07:11 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj ......następnym razem trzeba Was bardziej podkręcać!:)))
| 07:10 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj Fajny wypad i foty...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ijree

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu