Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Piątek, 8 lipca 2011

Single na Smrku PL/CZ

Dzień pierwszy: Trzecia edycja Enduro Trophy odbyła się w Świeradowie Zdroju. Stwierdziliśmy z Arturem że szkoda było by jechać 700km tam i z powrotem tylko na jeden dzień wyścigu. Wybraliśmy się więc w piątek z rana, na miejsce dojechaliśmy w godzinach południowych. Chcieliśmy objechać małą trasę żeby mieć siły na sobotni wyścig, a objazd trasy przeobraził się w całkiem przyzwoity wypad na Stóg Izerski i Smrk po czeskiej stronie. Przypadkowo zaliczyliśmy Single pod Smrkiem chociaż bardziej podobały mi się te na dzikio od tych które zrobili Czesi. Natomiast Góry Izerskie zaskoczyły mnie krajobrazami i to bardzo pozytywnie spodziewałem się czegoś innego.

Świeradów Zdrój - Stóg Izerski 1108m n.p.m. - zielony i niebieski - Smrk 1124m n.p.m. - niebieski do asfaltu - Nové Město (CZ) - Świeradów Zdrój (26km)

nemo
| 15:00 środa, 28 września 2011 | linkuj Ja po signlach spodziewałem się czegoś zupełnie innego, od tego co tam zastałem. Dla mnie singiel to wąska ścieżka, a nie droga szeroka na 1,5m tak więc tutaj było moje rozczarowanie. ;)
xcdrive | 08:14 środa, 28 września 2011 | linkuj bo zeby poczuc fun na singlu pod smrkiem to trzeba miec dobra kondycje, zeby osiagnac odpowiednia predkosc... a nie kazdy jest w stanie to zrobic
funio
| 16:53 piątek, 15 lipca 2011 | linkuj Jak niżej:))
Janusz507
| 16:07 poniedziałek, 11 lipca 2011 | linkuj Super wypad i zdjęcia.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chorz

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu