Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Sobota, 11 czerwca 2011

Enduro Trophy Bielsko Biała

Skromna relacja z Enduro Trophy w Bielsku Białej, jak dla mnie najlepszej edycji jaka do tej pory się odbyła, a byłem już na pięciu. Przede wszystkim trasa, rewelacyjna od samego początku i dobrana tak że każdy z uczestników był w stanie ją przejechać. Kondycyjnie u mnie była porażka, brak odpowiedniego odpoczynku po całym tygodniu pracy dał o sobie znać. Już w połowie pierwszego odcinka wiedziałem że nawet nie ma co się starać i trzeba oszczędzać energię, żeby chociaż objechać całą trasę. Tak więc Bielsko mogę uznać za odbębnione. :)

Trasa dostępna na www.EnduroTrophy.pl (~30km)

foxiu
| 21:45 sobota, 25 czerwca 2011 | linkuj cholera, wyprzedziłeś mnie z relacją :D
nemo
| 21:17 sobota, 25 czerwca 2011 | linkuj Zdjęcia super bo te najlepsze nie są moje tylko pożyczone od znajomych Riderów. :)
k4r3l
| 19:15 sobota, 25 czerwca 2011 | linkuj fajnie musiało być! zdjęcia super! ale nic dziwnego skoro w takim miejscu :)
funio
| 13:25 sobota, 25 czerwca 2011 | linkuj Góry moje ulubione-git impreza!:))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rwone

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu