Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Niedziela, 5 czerwca 2011

Ziemia Chrzanowska

Wypadzik niestety samotny, a dodatkowo rozpoczęty bardzo późno bo musiałem załatwić jeszcze jedną sprawę z samego rana w Katowicach. Jak tylko wróciłem szybko się pozbierałem, wziąłem mapę i w drogę. Początkowo planowałem jechać nad Chechło i Balaton, jednak zielony szlak tak mnie pochłonął że dojechałem nim prawie pod sam zamek w Babicach. Dawno nie byłem w tamtych okolicach i prawie zapomniałem jak fajne tereny do jazdy są w Chrzanowie.

Trasa: Byczyna – Groble – Bobrowiec – Stella – Pogorzyce – Babice (66km)
Całą drogę starałem się trzymać zielonego szlaku

kamfan | 22:38 sobota, 18 czerwca 2011 | linkuj przed Babicami dobrze odbić na niebieski szlak dużo fajniejszy zwłaszcza dla fulla:)
funio
| 15:14 środa, 15 czerwca 2011 | linkuj Samemu to się można golić:)
piofci
| 06:41 poniedziałek, 13 czerwca 2011 | linkuj Szykuj Nemo te nocne wyprawy, szykuj...bo musisz nas nauczyć robić takie zdjęcia;)
nemo
| 20:10 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj No wiesz kolego ten szlak się wije, a ja go na wprost przeleciałem. Może dlatego tak ci się wydaje. ;)
piofci
| 20:05 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Kurde rok temu jechałem identyczną trasę...tak samo zielonym szlakiem...a jak oglądam te zdjęcia to tak jakby..jednak to nie to..;)
nemo
| 20:03 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Miło słyszeć, ale nie przesadzaj. ;) Foxiu robi zdjęcia o niebo lepsze od mnie. :)
nedvet
| 19:28 niedziela, 12 czerwca 2011 | linkuj Dokładnie tam są super tereny na rower.

Twoje zdjęcia są mega!!! najlepsze jakie widzałem na BS

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa denze

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu