Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Sobota, 21 maja 2011

Enduro Trophy Stronie Śląskie

W piątek około godziny 15 wyjechałem do Stroni Śląskich pomimo awarii wentylatora od chłodnicy w moim wozie. Miałem do wyboru jechać bez chłodzenia, albo nie jechać w cale. Oczywiście nie było nawet chwili zwątpienia wywaliłem całkiem wiatrak z auta, jechałem utrzymując temperaturę na granicy bezpieczeństwa dla silnika. Warto było zaryzykować, bo po dojechaniu na miejsce miałem wrażenie ze przeniosłem się do innego wymiaru gdzie ludzie żyją tylko kolarstwem. Atmosfera na Enduro Trophy super jak zawsze od samego początku. Nawet na oesach gdzie liczono czas zabawa była przednia. W tym roku będą jeszcze cztery edycje szczególnie polecam Brenną. :)

Filmik ze zjazdu nagrany chyba przez Matek1515 z Emtb. http://www.pinkbike.com/video/198093/

Opis trasy dostępny na Horizonfive.pl (~35km)

funio
| 11:34 sobota, 28 maja 2011 | linkuj Jakieś dziwne te rowery;)
k4r3l | 04:22 wtorek, 24 maja 2011 | linkuj heh, kto nie ryzykuje, ten później żałuje :) już kilka filmików i fot widziałem, robią wrażenie, zwłaszcza jak sięje ogląda z pozycji hardtajlowca :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa miesc

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu