Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Sobota, 14 maja 2011

Beskid Bielski

Na sobotni wypad mieliśmy niewiele czasu ponieważ w Jaworznie chciałem być na 15. Trzeba było obrać trasę stosunkowo niedługą, a jednocześnie żeby była ciekawa. Początkowo miał być Beskid Mały i rejon góry Żar. Druga opcja padła na Szyndzielnie i Skrzyczne. W drodze ustaliliśmy że zostaniemy przy Szyndzielni jednak zamiast do Szczyrku zjedziemy na Błatnią. Pomysł ten był strzałem w dziesiątkę trasa bardzo fajna niewiele trudnych podjazdów, za to bardzo dużo zjazdów z którymi spokojnie daliśmy sobie radę. Jeżeli ktoś kiedyś by miał mało czasu to polecam tą trasę na pewno nie pożałujecie. Mała, ale zapewni sporo frajdy.

Olszówka Górna - czerwonym, niebieskim, zielonym, czerwonym - Szyndzielnia 1028m.- żółtym - Klimczok 1117m. - żółty - Błatnia - 917m. - niebieski - Wapienica Górna - Kamienica - Olszówka Górna (~23km)

murthago
| 06:29 niedziela, 22 maja 2011 | linkuj Niesamowite widoki! Okolica cudna.
vanhelsing
| 19:03 wtorek, 17 maja 2011 | linkuj Zielono :)
nemo
| 19:45 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj No racja widziałem się z nim tydzień temu. :)
| 19:34 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj No bardzo możliwe, dokładnie staliśmy przy mapie przed schroniskiem. :) Pamiętam jak rozmawialiśmy i mówiłeś że jesteś z Katowic. Zgadza się ?
funio
| 15:59 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Patrzę i podziwiam!:)
Janusz507
| 15:00 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Widze Nemo że się rozkręciłeś,piękne fotki :) pozdrawiam Janosik :)
nemo
| 09:42 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj Ja osobiście odniosłem wrażenie że mieliśmy więcej zjazdów niż podjazdów. :)
k4r3l | 09:32 niedziela, 15 maja 2011 | linkuj jechałem to w drugą stronę kiedyś i już wiem, że ta Wasza opcja jest zdecydowania lepsza i na pewno gwarantuje większy fun :) wpisuję więc w listę 'to do' na ten sezon :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oscsi

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu