Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Poniedziałek, 25 kwietnia 2011

W chmurach Beskidu

Nigdy nie byłem na rowerze w Beskidzie Małym od dawna planowałem kilka tras, ale dopiero teraz udało mi się tam wybrać. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę. Międzybrodzie jest bardzo pięknym malowniczym miejscem. Wybrałem się tam ze Świerszczem pomimo, że w prognozach pogody zapowiadali deszcze to na nas spadło parę kropelek, a przez większą część wypadu pogoda była rewelacyjna.
Podczas całej trasy zaliczyliśmy około 9 mniejszych i większych gór i to w ekspresowy tempie, bo o 16 byliśmy już w Jaworznie. Był to jeden z najlepszych wypadów na jakich byłem. Co tu dużo pisać zdjęcie pokażą jak było, zapraszam do galerii ...

Trasa: Porąbka Zapora - czerwonym - Hrobacza Łąka - czerwonym - Gaiki - niebieskim - przeł. Przegibek - niebieski - Magurka Wilkowicka - niebieski - Rogacz - czerwonym - Międzybrodzie Bialskie - Proąbka Zapora (23km)

funio
| 18:51 poniedziałek, 2 maja 2011 | linkuj Rany!!!-jak wy te foty robicie? .Super!:)
nedvet
| 12:03 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj Super wypad! a te zdjęcią z mgłą rewelacja, chyba ustawie sobie któreś na tepete!
k4r3l | 11:55 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj fajny ten wypad, ale chyba zbyt dużo prowadzenia sobie zafundowaliście :)
vanhelsing
| 07:03 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj Wypad Wam się udał, widoczki świetne. Szkoda, że nie mogłem z Wami śmignąć.
MAMBA
| 05:02 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj Nooo. Niezłe to zdjęcie :)
Dynio
| 04:41 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj Super zdjęcie piękny blog.PozdRoweRek.
kosma100
| 03:30 wtorek, 26 kwietnia 2011 | linkuj Super fota... taka magiczna :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa trzad

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu