Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Sobota, 23 kwietnia 2011

Kopułka trawertynowa

Bezchmurne błękitne niebo, lekki wiaterek, ćwierkające ptaszki i plątające się wszędzie motyle. Lepszej wiosennej pogody nie można było sobie wymarzyć na wypad.
Razem z Nedvedem i Vanem wybraliśmy się do wsi Laski zwiedzić niewielką jaskinie trywartynową. Cała trasa była bardzo ciekawa i malownicza, a pech chciał że zapomniałem naładować aparatu. Dzięki uprzejmości Vana mam jakiekolwiek fotki w relacji i zaznaczam że wszystkie zdjęcia w tej galerii są jego autorstwa.

Trasa: Jaworzno przez kamieniołomy – Sosina – Burki – Niwa –Sławków – Krzykawka – Laski – Przymiarki – szlak pustynny – Burki – Szczakowa – powrót przez kamieniołomy. (61km)

Janusz507
| 16:53 poniedziałek, 25 kwietnia 2011 | linkuj Fajny wypadzik.
vanhelsing
| 11:40 niedziela, 24 kwietnia 2011 | linkuj Ależ profesjonalne słownictwo, normalnie speleolog z Ciebie :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pangi

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu