Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Niedziela, 10 kwietnia 2011

Pasmo Czantorii

Pasmo Czantorii i Stożka było do tej pory jedynym z bardziej popularnych szlaków jakich jeszcze nie przejechałem w Beskidzie Śląskim. Długość trasy wydawała się odpowiednia na pierwszy wypad nowego sezonu w góry. Wycieczka była bardzo przyjemna poza ciągle dokuczającym wiatrem.

Ustroń Polana – niebieski – Czantoria Wielka – czerwony - Soszów – czerwony - Stożek Mały – niebieski – Wisła – Ustroń (Teren ~20km, Szosa ~10km)

nedvet
| 20:45 środa, 13 kwietnia 2011 | linkuj Ładnie łądnie panowie, widze że wkońcu sie wybraliście do Wisły! :)
foxiu
| 17:11 środa, 13 kwietnia 2011 | linkuj czyli wielce prawdopodobne, że EJ III było widać. Z Cieszyna ( z góry Chełm konkretnie, niedaleko Cieszyna) też czasem widać.
funio
| 13:52 środa, 13 kwietnia 2011 | linkuj ...ale widoki super-w poniedzialek to nawet było widać Tatry z Jaworzna:)
| 13:50 środa, 13 kwietnia 2011 | linkuj Fajny wypad!-ale to nie moja bajka,szosa to moja milosć!:))
nemo
| 20:12 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj U nas trochę pchania było, tak więc nie masz się czym martwić. :D
joshua
| 20:10 wtorek, 12 kwietnia 2011 | linkuj No ładnie, dla mnie to takie górki są już nieprzejezdne :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asiet

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu