Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Sobota, 17 lipca 2010

Nocne Manewry Wulkaniczne Wzgórza

Droga prowadząca lasami do Rudna była klimatyczna co chwile nasz wzrok od niej odrywały dziesiątki świecących oczu w lesie które po chwili znikały pozostawiając po sobie jedynie odgłosy chrupiących gałęzi. Na początku czułem niepokój, a z każdym kolejnym kilometrem dawało się odczuwać że wyprawa wiedzie przez coraz bardziej dzikie tereny. Dla zainteresowanych szczegółowa relacja z Nocnych Manewrów

Jaworzno Centrum – Grodzisko – Byczyna – Staw Groble- Kąty – Chrzanów Centrum – Chechło – Puszcza Dulowska – Rudno – Puszcza Dulowska – Chrzanów Centrum – Byczyna – Jaworzno Centrum (81km)

funio
| 16:33 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj :)
nemo
| 06:39 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj W tym roku musicie się z nami wybrać. Mam już dwa pomysły, ale to w swoim czasie na forum będzie. :)
funio
| 22:13 środa, 23 lutego 2011 | linkuj Archiwum X :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa yznie

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu