Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Sobota, 7 sierpnia 2010

Enduro Trophy Brenna

Kolejna z tegorocznych edycji Enduro Trophy odbyła się w Brennej, która po raz drugi okazała się bardzo ciężka do przejechania. Wybrałem się na nią z resztą naszej ekipy która jeszcze śmiga na rowerach. Dzięki gościnności Kartoniera mieliśmy gdzie nocować, ponieważ wszędzie odmawiano nam wynajęcia pokoju na tak krótki okres czasu. Opis trasy dostępny na www.Endurotrophy.pl

siwy-zgr
| 19:00 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj W takim razie zwracam honor :)
nemo
| 18:20 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj Kolego mylisz się to jest galeria z innej mojej strony gdzie pisałem całą relacje pod głównym zdjęciem. Te galerie przeniosłem z Nemomtb.pl i jest to strona którą zamykam. Z relacji zrezygnowałem ponieważ nie miałem czasu tego pisać i mało kto to czytał. Od tego roku wszystkie zdjęcia będą miały opis - daje słowo. :)
siwy-zgr
| 10:08 wtorek, 8 marca 2011 | linkuj Blog bardzo fajny wizualnie, ale przydałyby się jakieś komentarze pod zdjęciami, bo człowiek patrzy, ale nie wie na co (ew. na kogo :) ). Odnoszę wrażenie, że idziesz na łatwiznę i wrzucasz kupę zdjęć, bo Ci się pisać nie chce :) Pozdro.
funio
| 22:05 wtorek, 22 lutego 2011 | linkuj :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kuibe

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu