Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Czwartek, 15 czerwca 2017

Międzybrodzie szosowo

Międzybrodzie było miejscem zemsty na Januszu. :D Powodem zemsty było jego cwaniakowanie podczas wcześniejszego wypadu do Ojcowa. Wtedy byłem kompletnie wyeksploatowany po tempówce do Oświęcimia, którą sobie zafundowałem dwa dni wcześniej.
No i jak mu obiecałem tak też zrobiłem. Na następny dzień do Lamy dzwoni kobitka Jaśka i pyta: "Co wy żeście mu zrobili, że taki załamany wrócił" :D Poza tym jak zwykle wypad świetny w towarzystwie Jaśka i Lamy, kupa śmiechu, żartów i hamskich docinek do tego ładne widoczki i szybkie zjazdy. :D
2550m przewyższeń skutecznie utemperowało temperament Jaśka. ;) Filmik z trasy po kliknięciu w fotkę.
Dystans 95km
Strava - Międzybrodzie szosowo

funio
| 17:16 poniedziałek, 7 maja 2018 | linkuj Biedny Jasiek,wszyscy go objeżdżają hehe Szachy polecam;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa namoc

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu