Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Niedziela, 9 kwietnia 2017

Enduro Trails - Nowe Trasy

Na pierwszy górski wypad na fullu w nowym sezonie wybrałem się razem z Foxiem na Kozią Górę.
Trasy Enduro Trails mocno się rozbudowały i byliśmy ciekawi co nowego będzie w tym sezonie. Trzeba przyznać, że chłopaki zrobili kawał dobrej roboty. Do domu wróciłem w takim stanie, że nogę codziennie smaruje Altacetem, palca serdecznego nie wiem, czy nie uszkodziłem jakoś poważniej, a na plecach mam odbity korpus mojego bezlusterkowca.
No i uwierzcie, dawno nie wróciłem z roweru z takim bananem na twarzy. Już nie pamiętam, kiedy ostatnio tak konkretnie sobie pojeździłem. Co prawda zaliczyłem dwie gleby, cztery kolejne wisiały w powietrzu, ale było po prostu zajebiście !
Trasy w niektórych miejscach były dość mokre i obłocone co mnie zaskoczyło szczególnie widać to na filmiku ze zjazdu Cyganem. :) Naprawdę po tym weekendzie ciężko jest mi zepsuć humor.
Teraz trochę cyferek, zaliczyłem:
2 x odcinek podjazdowy Daglezjowy i 2 x starą drogę dojazdowa na Stefankę. Ze zjazdowych zaliczyłem 2 x Cygankę, 2 x Cygana, 1 x Twistera, 1 x Stary Zielony.
W sumie uzbierało się około 35km i 1500m przewyższeń.
Zapraszam do galerii zdjęć i tym razem dodatkowo kilka filmików.

Filmiki: Enduro Trails - CyganTwister
(w opcjach filmiku można zmienić jakosć obrazu na HD)
Strava - Endur Trails - Nowe Trasy cz.1Enduro Trails - Nowe Trasy cz.2

nemo
| 18:28 środa, 12 kwietnia 2017 | linkuj Poprawie się. :) Tak w ogóle ślisko było i nie chciałem tracić zębów, tak od razu na rozpoznaniu trasy. :)
Lama
| 17:01 środa, 12 kwietnia 2017 | linkuj Na szosie bym szybciej zjechał, poza tym ok :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa slocz

| na rowerze jeździ nemo | strona oparta na bikestats.pl | szablon stworzył foxiu