Blog Nema

Ten blog rowerowy prowadzi nemo z miasta Jaworzno. Żyć trzeba z pasją :) Więcej o mnie »

Wyszukiwanie

Niedziela, 26 marca 2017

Jura - pod wieżą

Na dobre warunki w górach chyba jeszcze za wczas, więc tym razem wybór padł na Jurę. Decyzja okazała się bardzo dobra, jedynie pogoda, a konkretnie temperatura nie dopisała. Startując w Olkuszu na termometrze widziałem jedynie 2*C, do komfortu brakło jakieś 5*C. Trasa, którą obrałem liczyła sobie 50km, jednak temperatura i w niektórych miejscach piach tak mnie wykończył, że trasę trochę pozmieniałem. Decyzja była świetna, ponieważ zahaczyłem o krótki odcinek o nazwie "Pod wieżą" na Ostrej Górze. Zdjęć z tamtej okolicy nie mam, ponieważ zimno ostro mnie goniło jednak teren jak z bajki. Podjazd prowadził po małej skarpie dookoła dolinki, następnie przechodził w delikatny i pofałdowany zjazd. Na końcu szlak przecinał ogromny wąwóz i gdyby nie był zawalony drzewami z pewnością bym do niego zjechał. Przejadę tę trasę jeszcze raz jednak wtedy z kamerą i aparatem pod ręką.